    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: LukegoDamp
    Date: Thu, 12 Dec 2013 11:37:11 +0100

    > Hello,
    >
    > Jakby komuś przyszła ochota na budowę wzmacniacza 2x150W w klasie D z
    > EdW 12/2013, to niech nawet nie próbuje robić dławików na rdzeniach
    > TN32/19/13-3F3 jak podano w opisie. Przy 3 zwojach ten rdzeń zaczyna
    > się nasycać przy prądzie chwilowym 3.6A a pełnym nasyceniu jest przy
    > prądzie 4.2A.

    W tym projekcie niepokoją mnie jeszcze dwie inne sprawy:

    Połączenie między wyjściem IC a cewką jest zrealizowane ścieżką o
    szerokości na oko 1.5mm, w jednym kanale nawet z pojedynczą przelotką.
    Tam wali prawie 10 amperów.

    Jeden kanał odwraca fazę sygnału, drugi nie. Niby można podłączyć jedno
    gniazdko głośnikowe odwrotnie, ale jeśli użytkownik wpadnie na pomysł
    użycia wspólnej masy dla dwóch głośników to będzie zabawnie.

    Pozdrawiam,
    Paweł