  • Data: 2017-12-11 00:15:05
    Temat: Re: Lutoanie blaszanych styków
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    news:p0kdpr$9d7$1@dont-email.me...
    > kwas mlekowy, stearynowy, salicylowy) to da radę. Trzeba długo grzać
    > lutownicą, wcierając jednocześnie cynę w blaszkę i podawać cały czas nowy
    > topnik - np dodając do grzanego miejsca drut lutowniczy z topnikiem.

    No tak, nieraz mi się zdarzało, że zwykłym zestawem "cyna", kalafonia,
    lutownica, lutowałem takie coś i przy pewnej wprawie nawet nieźle szło.
    Jedynem czego mi brakowało, to mocy lutownicy, bo chyba czasem za zimna była
    i nie chciało brać, znacznie lepiej brała to mniej gorąca, ale bardziej
    pojemna cieplnie tradycyjna, duża lutownica polska, setka, którą nawet
    robiłem drobne SMD, z dobrym skutkiem. Jakbym ja gdzieś jeszcze kupił, rzecz
    jasna nówkę najlepiej, ale dobra używka też mogła by być, to byłbym
    szczęśliwy.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.