  • Data: 2024-01-21 17:56:38
    Temat: Re: MBR GPT itd
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:uojg31$863k$1@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > To z czego u mnie ten komunikat? Cały laptop ma fabrycznie
    > zainstalowany dysk MBR i Win7 64bity. Natomiast nigdy wcześniej
    > nie instalowałem 10ki 64bity na dysku SSD, zawsze była to tylko
    > migracja albo uaktualnianie z 7ki i to przechodziło bezproblemowo.

    Niepotrzebnie sie trzymasz tego rozumowania ssd. To taki sam dysk jak
    mechaniczny.

    powinienes zrobic tak

    pobrac obraz iso z microsoftu
    rufusem zrobic pendrive UEFI
    wyjać stary dysk z laptopa
    wejsc do BIOSu przestawić boot z legacy na uefi
    przestawic boot z dysku wewnetrznego na boot z usb
    wsadzic nowy dysk ssd do laptopa
    wsadzic pendrajwa
    uruchomic laptop
    zobaczyc czy wystartuje z usb instalator
    jak nie F12 i wybrac pendrajw
    poczekac na pojawienie sie instalatora windows
    moze sie popsuc ekran w sieczke wojne mrowek
    twardo czekasz na instalatora

    wybor jezyka
    instaluj
    zaawansowana instalacja
    nie mam nr serial
    wybor wersji win 10 pro
    nie mam polaczenia z internetem
    czy na pewno nie masz
    tak nie mam

    potem na wszystkie pytania odpowiadamy nie nie nie

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne