  • Date: Wed, 24 Jun 2009 16:25:37 +0200
    From: games <g...@g...home.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly

    payol pisze:

    > wow - to mnie bardzo zainteresowalo :) wyglada bardzo ciekawie....
    > zastanawiam sie.... czyli w zestawie z plyta jest od razu kabel
    > zailajacy.. tak to mam rozumiec? dodatkowo do szczescia pozostaje
    > tylko dokupic ram, obudowe i dysk....:)
    >
    > dzieki za info
    > Peace
    > Payol

    Chlopie zamiast rzezbic w gownie kup sprzet ktory jest stworzony do
    telewizji ze sprzetowym dekoderem nie jakies tak kadlubki o wielkosci
    slonia i poborze mocy 400W. Sam zasilacz jest wiekszy niz Dreambox 800

    Zastanow sie dobrze Windows i Pecet sa Ok ale do gry w pasjansa nie do
    dekodowania strumieni Mpeg2, mpeg4 Do dreamboxa podlaczasz zewnetrzny
    naped Blueray po USB i masz wszystko co chcesz a nawet gry bujaja i
    linuxa mozna zapuscic.

    Wentylatora nie wymaga bo pobor mocy to max 60W a naped Blueray z
    obuidowa zewnetrzna bedzie wiekszy niz sam Dm i to jest jedyna wada .

    http://laki.dvhk.pl/warsztat/dm800hd.htm