  • Data: 2009-06-24 16:10:30
    Temat: Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "reles" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:h1tifb$7nl$1@news.onet.pl...
> [...]
    >>> ION). Ma wbudowany zasilacz, wiec podlacza sie ja tak jak laptopa -

    > Przyjrzyj się testom wydajności takich rozwiązań. Jako media center
    > powinno się nieźle sprawdzać, jednak jeśli masz zamiar zastąpić tym
    > stacjonarnego PC to będzie bolało.

    Jeżeli nie będzie grać w najnowsze gry, to nic go nie zaboli :)
    Obecnie mam sprzęt VIA C3 800MHz, z marną zintegrowaną grafiką VIA, 512MB
    RAM. Cały sprzęt średnio zużywa 8-10W.
    Chodzi na nim Windows 2003 Server i parę usług. Bez problemu się na nim
    pracuję. Do oglądania stronek nadaję się rewelacyjnie.

    Wierze, że sprzęt z serii ION będzie śmigał aż za dobrze :)

    Pozdrawiam.

    M.