  • Data: 2009-06-24 16:03:41
    Temat: Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly
    Od: payol <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyjrzyj się testom wydajności takich rozwiązań. Jako media center
    > powinno się nieźle sprawdzać, jednak jeśli masz zamiar zastąpić tym
    > stacjonarnego PC to będzie bolało.

    wlasnie o to chodzi, stacjonarny sobie stoi w innym pokoju obrabiam na
    nim video, troche pracuje w ps i ogolnie jest to glowny komputer,
    laptopa wykorzystuje w pracy natomiast do szczescia brakuje mi media
    centre ktore bedzie sie znajdowalo w pokoju dziennym czy jak kto woli
    living roomie :)

    peace
    Payol