  • Data: 2023-01-30 22:38:49
    Temat: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.01.2023 o 22:03, J.F pisze:

    > W akumulatorach VRLA jest cisnienie. Czyli wiecej wodoru i tlenu sie
    > miesci, i wiekszy wybuch.

    Brednia w stosunku do
    a) Starego przepisu
    b) starych akumulatorów

    Techniczne rozwiązanie pewnie znasz na temat VRLA... bo nawet o tym
    pisałem więc nie wyskakuj :>

    > Skoro w koncu wybucha z blyskiem, to jest i zaplon.
    > Od czego?

    Z tego?
    https://www.facebook.com/watch/?v=852825981551064

    Wystarczy jedna ISKRA!

    > Ale ale ... gdzie ladujesz, bo tu widzisz - 120 litrow wodoru.
    > Moze duzą szafe wypelnic i jak pie*** ...

    Jak jebło to jebło, nachuj drążyć temat?

    > Raczej nie przypuszczam, zeby calą hale garazową wypelnil.
    > Ani, zeby sie pod maską utrzymal, szczególnie, ze musi byc uchylona,
    > zeby prostownik podłączyc.

    Jeszcze raz
    https://www.facebook.com/watch/?v=852825981551064

    Widzisz te opary czy masz pixel shader wyłączone?

    > Ale pojedynczy garaz ? kubature ma raczej 100m3, ale elektrolitu
    > w akumulatorze wiecej jest :-)

    Kurwa. Garaż wysadzasz czy akumulator?

    > Jest takie ryzyko.

    > Owszem, wybuch wydaje sie malo grozny ... chyba, ze akurat cos
    > latwopalnego w poblizu zapali ?

    Kurwa jak ja lubię te odpowiedzi, czytane po linijce zamiast
    przeczytania całości i odniesienia się do niej...trafisz kiedyś do pląka
    i chuj stobom :]

    Podążaj dalej.../jprdl

    > No ale widzisz - patrzac na artykuly - zdarza sie jednak i pozar w
    > wyniku ładowania ...

    Nokurwa, sam te arty podałem, bo nikomu się kurwa nie chciało kejworda w
    google "akumulator wybuch" czy akumulator pożar.

    Wolą mielić temat przez tydzień i robić z siebie DEBILI. Tak, też się
    zaliczasz do tego grona. Podpowiem tylko, że gdyby Twojemu staremu aku
    nie wybuchł to też byś polemizował jak "hebel" (powinien ksywę zmienić
    na Columbo). Jprdl, chyba w końcu opuszę wiele grup, bo usery maja wchuj
    czasu na mielenie bredni i zajmowanie swojego/mojego czasu na FAKTY niż
    zwykłego rozumu i DOŚWIADCZENIA.

    Czas umierać, przynajmniej "grupowo".

    Tak, będziecie się dotykać siurakami i wazelinować bez opozycji :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>