  • Data: 2023-01-30 22:52:31
    Temat: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Jan 2023 22:38:49 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Brednia w stosunku do
    > a) Starego przepisu
    > b) starych akumulatorĂłw
    >
    > Techniczne rozwiązanie pewnie znasz na temat VRLA... bo nawet o tym
    > pisałem więc nie wyskakuj :>

    > Z tego?
    > https://www.facebook.com/watch/?v=852825981551064
    >
    > Wystarczy jedna ISKRA!

    > Jak jebło to jebło, nachuj drążyć temat?

    > Jeszcze raz
    > https://www.facebook.com/watch/?v=852825981551064
    >
    > Widzisz te opary czy masz pixel shader wyłączone?

    Jakie opary?
    Nic nie widzę.

    > Kurwa. GaraĹź wysadzasz czy akumulator?

    Mowa byla o zakazie ladowania akumulatorow w garazach podziemnych.
    Same akumulatory to pieprzyc - ale czy budynek jest zagrozony ? :-)

    P.S Gdzies te wózki widlowe, akumulatorowe, golfowe ładowali :-)

    > Kurwa jak ja lubię te odpowiedzi, czytane po linijce zamiast
    > przeczytania całości i odniesienia się do niej...trafisz kiedyś do pląka
    > i chuj stobom :]
    >
    > Podążaj dalej.../jprdl

    No ale nie widze - wybuch, zwarcie i pozar, czy wybuch i pozar bez
    zwarcia tez dopuszczasz.

    > Nokurwa, sam te arty podałem, bo nikomu się kurwa nie chciało kejworda w
    > google "akumulator wybuch" czy akumulator poĹźar.
    >
    > Wolą mielić temat przez tydzień i robić z siebie DEBILI. Tak, też się
    > zaliczasz do tego grona. Podpowiem tylko, Ĺźe gdyby Twojemu staremu aku
    > nie wybuchł to też byś polemizował jak "hebel" (powinien ksywę zmienić

    Dokladnie.

    Tez bym uwazal za bardzo malo prawdopodobne, gdyby ojca to nie
    spotkalo :-)
    Ale ognia nie bylo, tzn moze i byl, ale pozaru nie bylo.

    J.