  • Data: 2023-02-02 21:21:50
    Temat: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/01/2023 11:59, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Mylisz się - nadal są dostępne w handlu tanie prostowniki z klasycznym
    > transformatorem, mostkiem i amperomierzem.

    Ależ doskonale wiem o tym. Wszak na YT jest pełno poważnie wyglądających
    "testów ładowarek" w których jedyna kompetencja autora to odróżnianie
    czarnego od czerwonego a i to nie zawsze.

    > Zostaw podłączony do
    > akumulatora przez 2 tygodnie, wyrzucisz akumulator. Oczywiście nie
    > grozi to wybuchem - za mała wydajność prądowa, ale akumulator wysuszy.

    Tak, dokładnie o tym mówie od dawna. Gównoładowarki uszkadzają akku. Co
    powoduje, że są bardzo popularne i niektórym wybuchają w piwnicach. Taka
    logika społeczna.