eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingMacOS X a DirectX › Re: MacOS X a DirectX
  • Data: 2009-03-12 23:11:46
    Temat: Re: MacOS X a DirectX
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mx wrote:
    > Oczywiscie BEZ przepisywania aplikacji na OpenGL'a - chodzi o to aby
    > zarzadzac dalej w miare jednym projektem

    może jednak lepiej przepisać. MacOSX ma doskonałe wsparcie dla OpenGL,
    Windows też wspiera OpenGL. Wprawdzie w tym drugim przypadku więcej
    zależy od driverów, ale jeżeli program ma swoje wymagania to nowoczesne
    karty mają bardzo przyzwoite drivery wspierające shadery (OpenGL 2.1 i
    nowsze).


    B.


    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: