eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingMacOS X a DirectX › Re: MacOS X a DirectX
  • Data: 2009-03-13 00:24:18
    Temat: Re: MacOS X a DirectX
    Od: porneL <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 12 Mar 2009 19:58:00 -0000, mx <m...@n...to> wrote:

    > Czy jest moze jakis opensource'owy / platny projekt umozliwiajacy latwe
    > przeniesienie aplikacji urzywajacej Direct3D 9
    > na MacOS'a ? (kodu directowego jest sporo, skomplikowane shadery,
    > defered rendering, GPU computing itp, itd. ogolnie parem mega c++'a)
    > Oczywiscie BEZ przepisywania aplikacji na OpenGL'a - chodzi o to aby
    > zarzadzac dalej w miare jednym projektem
    > a nie jego osobnymi (chocby ze wzgledu na specyfike api) wersjami na
    > macOS'a i windowsa
    > (cale ui jest w quicktime'mie wiec tu problemow nie przewiduje raczej :D)

    Pare gier przeniesiono za pomocą Cider:
    http://www.transgaming.com/products/cider/

    Wg zacytowanego w tym mailu benchmarku ponoć Wine/Cedega jest nawet szybsze niż
    Windows:
    http://www.winehq.org/pipermail/wine-devel/2007-Apri
    l/055858.html

    Wersja pod Mac OS X może nie być tak dobrze zopytmalizowana, ale generalnie powinna
    być w tej samej klasie.

    Zrób demo, które pójdzie pod linuksową wersją i wrzuć linka na pl.comp.sys.macintosh.
    Jak flejm ucichnie, to ktoś ci podrzuci rezultaty spod CrossOver/Darwine :)

    --
    this.author = new Geek("porneL");

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: