  • Date: Fri, 16 Oct 2009 22:42:44 +0200
    From: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Małe programowalne urządzenie typu kalkulator

    SP5FCI wrote:

    > te co mozna kosztuja duzo powyzej 200 pln, ich koszt ok 100-150 usd,
    >
    > seria TI-89, TI-93
    >
    > może napisz co chesz z tym robić , na studiach telefony nie przechodzą,
    > kalkulatory programowalne czasami się udaje :)

    Sprzedawać. Taki kalkulator do specjalistycznych zastosowań to ma być.
    Niestety rozwiązanie typu kalkulator programowalny bądź komórka odpadają
    - tam ma być tylko ten program i ma się uruchamiać po włączeniu. Bez
    możliwości przypadkowego skasowania czy konieczności instalacji
    czegokolwiek. Grupą docelową są osoby, które odstrasza już słowo
    "program", ale kalkulator jeszcze nie. Stąd szukam właśnie czegoś, co
    zapewnia powiedzmy rdzeń firmware, który można uzupełnić o własne
    rozwiązanie. Rzeźbienie w gotowych urządzeniach dozwolone, o ile nie
    stoi w sprzeczności z licencją tychże.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh