  • Data: 2024-02-14 17:16:20
    Temat: Re: Malowanie roweru dzisiaj
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, February 11, 2024 at 12:41:44 a.m. UTC-6, PeJot wrote:
    > Czołem,
    >
    > posty na grupę rowerową nie dochodzą, pytam tutaj:
    >
    > jak *dzisiaj* przedstawia się temat samodzielnego malowania roweru ? Mam
    > ofertę na malowanie proszkowe, ale usługa zaczyna się od 300 zł, nie
    > wiem czy to dużo czy mało. Lakiernicy samochodowi nie bardzo chcą się
    > podjąć. Lakier w sprayu mnie nie przekonuje, bardziej bym się
    > zastanawiał nad zakupem pistoletu natryskowego, bo sprężone powietrze
    > jest w zasięgu. Jeżeli tak, to jaki sprzęt trzeba by zakupić i jakich
    > konkretnie materiałów dzisiaj się używa ? Jakieś sugestie ?

    Jak dobrze naszykujesz to i walkiem pomalujesz ladnie.

    Ale trzeba sie nieco do tego przylozyc.

    Jak masz malowanie proszkowe za 300pln to moze warto bo na rower to ci przynajmniej
    puszka podkladu, puszka koloru i puszka lakieru wyjdzie (pewnie nie zuzyjesz calych
    ale tez na wiele ci sie one nie nadadza) wiec liczac po 25pln za sztuke juz jestes na
    poziomie prawie stowy.

    Jak ci ten proszkowiec opiaskuje i odtlusci to imho warto.

    Ale bedziesz mial jeden kolor bez udziwnien.

    W pneumatyke sie nie wdawaj jak nie potrzebujesz. Kompresory sa drogie - jak sa
    dobre. A te tanie to nie dosc ze miejsce zajmuja to czesto za bidne sa i bedziesz
    malowal/uzywal na raty a to nie zawsze ma sens (jak kompresor nie nadazy pompowac to
    nie zrobisz mokre na mokre przy malowaniu - i milion innych problemow).