  • 61. Data: 2018-10-14 02:07:01
    Temat: Re: Mały dobry rejestrator
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-13 o 23:20, Akarm pisze:

    > Jesteś pewien, że numerów nie dało się odczytać? To nie jest oryginał
    > nagrania, to Youtube.

    Nie mam pewności lecz z własnego doświadczenia to znam. Zaczynałem od
    kamerek za 80zł. Mniej więcej tak miałem. Nie wspomnę, że trafiły się i
    takie, które miały HD ... ale oversamplowane chyba z 640px lub mniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 62. Data: 2018-10-14 06:29:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 13.10.2018 o 22:22, Marek S pisze:
    > Zgodnie z rachunkiem prawdopodobieństwa, szansa, że zdarzenie rozpocznie
    > się i skończy w martwym punkcie pola widzenia obu kamer jest niewielka.
    > Auto by musiało stać a sprawca musiałby centralnie wpakować się w bok.

    Prawdopodobieństwo jest wg mnie podobne do tego, że akcja zacznie i
    skończy się z tyłu. Jak ktoś nadjedzie z naprzeciwka i coś zrobi - masz
    nagrane. Jak ktoś nadjedzie z tyłu i coś zrobi...to najprawdopodobniej
    także masz nagrane, bo odjedzie tak jak jechał - do przodu - to jest
    naturalny i najszybszy zwrot, a nie cofanie.

    > Przy braku tylnej kamery martwe pole masz dookoła samochodu z wyjątkiem
    > samego przodu. Odpowiedź zatem jest chyba oczywista, co daje tylna kamera.

    Jak zastanawiasz się co z sytuacjami parkingowymi, to nie ma znaczenia
    że masz pięć kamer i nie musisz specjalnie parkować tyłem do ściany.
    Ogromna większość osób z kamerką nie ma takiej możliwości lub nie wie
    jak zrobić żeby ta kamera nagrywała im na postoju.

    Ty za to proponujesz podzielić dostępną kwotę na dwa, co pewnie w
    większości sprawi że obie kamery będą nagrywały "słabo". I zamiast mieć
    dobrze pokryte 80% przypadków, będzie się miało 94% w postaci wiele nie
    wnoszącej.

    Dopiero ktoś tutaj pisał że tylnej kamery nie sprawdzał czy działa już
    od lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 63. Data: 2018-10-14 11:16:24
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Polska wolny kraj. Mozesz kupic 4k za 5000 i kazac sobie zamontowc. Mnie
    >wystarcza tania nagrywajaca 640x480 i dla nie nie jest za malo.

    Bez przesady z tymi kosztami. Dobra kamerke 4K mozna dzisiaj kupic za 400zl.
    Np Viofo A119. To tyle co zatankowanie do pelna, a niejednoktotnie moze
    uratowac dupe.

    Pzdr

  • 64. Data: 2018-10-14 11:56:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Oct 2018 11:16:24 +0200, w <ppv1m4$f83$1@node1.news.atman.pl>, "miumiu"
    <a...@b...pl> napisał(-a):

    > Bez przesady z tymi kosztami. Dobra kamerke 4K mozna dzisiaj kupic za 400zl.
    > Np Viofo A119. To tyle co zatankowanie do pelna, a niejednoktotnie moze
    > uratowac dupe.

    Te 4K za 400zł to w ogóle osiąga chociaż jakość 2K?

  • 65. Data: 2018-10-14 13:19:35
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    <a...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > uratowac dupe.

    Te 4K za 400zł to w ogóle osiąga chociaż jakość 2K?

    Osiaga taka jakosc :
    https://youtu.be/247zFSAa67k
    W oryginale mam 1440p, na yt jest opcja jedynie 1080p wiec mniej ostro niz w
    oryginale, plus kompresja yt.
    BTW, akcja zaczyna sie od 1:30 ;)

    Pzdr

  • 66. Data: 2018-10-14 13:38:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Oct 2018 23:20:27 +0200, Akarm napisał(a):

    > Jesteś pewien, że numerów nie dało się odczytać? To nie jest oryginał
    > nagrania, to Youtube.

    Usiluje odszukac film z podobnego zdarzenia, gdy wyprzedzajacy w
    zasadzie zepchnal autora do rowu.

    Tam sie poszkodowanemu udalo odczytac numery, ale tez sloneczko
    swiecilo.

    J.

  • 67. Data: 2018-10-14 14:08:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Oct 2018 13:19:35 +0200, w <ppv8q8$m2r$1@node1.news.atman.pl>, "miumiu"
    <a...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > https://youtu.be/247zFSAa67k
    > W oryginale mam 1440p, na yt jest opcja jedynie 1080p wiec mniej ostro niz w

    Na yt wszystko ma obciętą jakość i nie o rozdzielczość chodzi.
    Kiedyś wrzuciłem swój filmik HD -- nie dało się na to patrzeć w porównaniu z
    oryginałem. Na plus, że vimeo było jeszcze gorsze.

  • 68. Data: 2018-10-14 14:59:32
    Od: p...@g...com

    To się nazywa bitrate ;-)
    Ten dod to nie jest zadna bieda tylko ostrość kiepska i szyba brudna
    G1w coś tam na novateku to minimum później dod, dome czy viofo starvis a najwyżej
    sportowe GoPro i Xiaomi 4k
    Mój typ to viofo 129 duo
    Do g1wc też idzie wgrać Firmware z 15 Mbps i jest kamerka z fhd za 100 PLN wybredni
    mogą sobie zamówić lepszą soczewkę.

  • 69. Data: 2018-10-14 18:17:28

    <a...@b...pl> napisał(-a):

    > W oryginale mam 1440p,

    1440p to takie lepsze HD, a nie 4K.
    W zasadzie to nawet poniżej 2,5K...

  • 70. Data: 2018-10-14 20:26:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie jak do tej pory dwie kamerki po 35 zlotych dupy nie musialy ratowac.
    Prawdopodobienstwo ze komus kamerka uratuje dupe jest niskie. Przy niskim
    prawdopodobienstwie kupowanie czegos drozszego niz mam nie ma sensu.