    From: "Martti" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Maly laptop, netbook?
    Date: Fri, 20 Feb 2009 10:05:37 +0100

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:499e68fd$1@news.home.net.pl...
    > Witam!
    >
    > Myślę nad zakupem małego lapka- około 1kg, do pracy nad dokumentami,
    > internetu i troszkę multimediów, gierki praktycznie nie wchodzą w grę.
    > Kryteria doboru;
    > -czas pracy na baterii,
    > -wszelaka łączność; od WiFi przez BT po UMTS/GSM
    >
    > W tej chwili najbardziej podoba mi się Samsung NC10, co jeszcze można
    > wziąść pod uwagę, cena jeśli jest adekwatna do możliwości i wykonania nie
    > ma decydującego znaczenia- oczywiście nie chciałbym wydać więcej niż
    > 2000-3000 PLN, aczkolwiek...
    >
    > Bartek

    Witam,

    jesli tylko netbook wchodzi w gre, to ten samsung jest rzeczywiscie bardzo
    fajny,
    pracowalem na Eee, NTT corino i chyba na samsungu najszybciej sie
    przyzwyczailem...
    Jednak jesli nie musi to byc netbook, to polecalm HP 2510p, teraz na nim
    pracuje
    i uwazam, ze jest rewelacyjny.
    Dlugi czas pracy na baterii, naped DVD wbudowany,
    wygodny touchpad, matryca 12" no i wydajnosc. Ja nie mam w swoim modemu
    UMTS, reszta jest.
    cena na alledrogo od 2300 za sprowadzanego ze stanow do 3300 za nowke z FV.
    A swoja droga zastanawiam sie czy rzeczywiscie HP uznaje gwarancje tylko na
    podstawie
    service-taga z obudowy, lapka kupionego np. w stanach?
    Sprawdzal to juz ktos?

    Martti