  • 1. Data: 2009-02-20 08:25:30
    Temat: Maly laptop, netbook?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam!

    Myślę nad zakupem małego lapka- około 1kg, do pracy nad dokumentami,
    internetu i troszkę multimediów, gierki praktycznie nie wchodzą w grę.
    Kryteria doboru;
    -czas pracy na baterii,
    -wszelaka łączność; od WiFi przez BT po UMTS/GSM

    W tej chwili najbardziej podoba mi się Samsung NC10, co jeszcze można
    wziąść pod uwagę, cena jeśli jest adekwatna do możliwości i wykonania
    nie ma decydującego znaczenia- oczywiście nie chciałbym wydać więcej niż
    2000-3000 PLN, aczkolwiek...

    Bartek

  • 2. Data: 2009-02-20 09:00:34
    Temat: Re: Maly laptop, netbook?
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 20 Lut, 09:25, BAREK <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > wziąść pod uwagę, cena jeśli jest adekwatna do możliwości i wykonania
    > nie ma decydującego znaczenia- oczywiście nie chciałbym wydać więcej niż

    epsrimo mobile u9200, portege r500, lenovo x300 to są komputerki o
    długości pracy na baterii do 10 h-12h.

  • 3. Data: 2009-02-20 09:05:37
    Od: "Martti" <n...@s...com>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wziąść pod uwagę, cena jeśli jest adekwatna do możliwości i wykonania nie
    > ma decydującego znaczenia- oczywiście nie chciałbym wydać więcej niż

    Witam,

    jesli tylko netbook wchodzi w gre, to ten samsung jest rzeczywiscie bardzo
    fajny,
    pracowalem na Eee, NTT corino i chyba na samsungu najszybciej sie
    przyzwyczailem...
    Jednak jesli nie musi to byc netbook, to polecalm HP 2510p, teraz na nim
    pracuje
    i uwazam, ze jest rewelacyjny.
    Dlugi czas pracy na baterii, naped DVD wbudowany,
    wygodny touchpad, matryca 12" no i wydajnosc. Ja nie mam w swoim modemu
    UMTS, reszta jest.
    cena na alledrogo od 2300 za sprowadzanego ze stanow do 3300 za nowke z FV.
    A swoja droga zastanawiam sie czy rzeczywiscie HP uznaje gwarancje tylko na
    podstawie
    service-taga z obudowy, lapka kupionego np. w stanach?
    Sprawdzal to juz ktos?

    Martti

  • 4. Data: 2009-02-20 10:51:53
    Od: "DD" <d...@p...wp.pl>

    przestrzegam przed złą jakością matrycy (słabe kąty) w Toshuba Portege
    R600-100W, nie wiem jak jest w niższych modelach.
    w notebooku za 8 tyś nie powinno to mieć miejsca