  • Data: 2021-04-01 11:35:48
    Temat: Re: Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 1 Apr 2021 10:41:52 +0200
    doszła do mnie wiadomość <60658750$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    od Atlantis <m...@w...pl> :

    >I chyba właśnie to było przyczyną. Komputer zadziałał po wyjęciu i
    >ponownym włożeniu układów cache.
    >Dzięki. :)

    Zewnętrzny cache, nie lubiłem tego.
    Kiedyś, na jednej z tego typu płyt zauważyłem(to było chyba jeszcze przed rokiem
    2000),
    że układy cache są jakieś dziwne, lekko wklęsłe, wyglądały na plastikowe odlewy
    wklęśnięte przy stygnięciu.
    Były puste w środku, miały zatopione nogi, ale chipa w środku nie było.
    Oczywiście bios pokazywał, że cache jest obecny.