    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Martwię się
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <c...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <rnbnt6$a4t$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f9ac5f2$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnehed$e8$1$horizn@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rnesqa$77u$1$horizn@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rngk7h$63p$9$horizn@news.chmurka.net>
    Date: 30 Oct 2020 09:59:49 GMT

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > Nie, problem jest inny. W przypadku OC nikt ci nie patrzy na stan
    > techniczny, a w przypadku badan sie boisz, ze pojedziesz i sie
    > okaze, ze trzeba najpierw pare stow zainwestowac aby bolid
    > przeszedl badania.

    Nie jezdze samochodami o które mogłbym miec takie obawy.
    Nie jezdze samochodami bez przegladu nawet jezeli jestem pewny ich
    stanu technicznego bo pomimo zapewnien Liwiusza mam dziwne przeczucie
    ze jakbym przypadkiem narobił szkód to mogłby nie byc tak rozowo z
    brakiem odpowiedzialnosci. Wystarczy mi 0,01% niepewnosci zeby nie
    bawic sie w takie "ryzyka".

    > W innym wypadku protestowalbys ciaglosc OC.

    Alez wielokrotnie o tym mowiłem ze powinna byc mozliwośc zakupu OC
    wrecz na 1 dzien w roku jezeli mam auto którym tyle jezdze.

    Tylko ze do tego byłby potrzebny sprawny system który na biezaco
    weryfikowałby aktualnosc polis wszystkich aut jezdzacych na drogach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z