    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Martwię się
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <f...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <rn9cg0$qvi$3$horizn@news.chmurka.net>
    <3...@g...com>
    <rn9l6q$16d$1$horizn@news.chmurka.net> <rneohk$q39$1@news.icm.edu.pl>
    <rnepn0$522$5$horizn@news.chmurka.net> <rnetm4$nsh$1@news.icm.edu.pl>
    <rnev12$83o$6$horizn@news.chmurka.net> <rnf053$6ir$2@news.icm.edu.pl>
    <rngj5l$63p$1$horizn@news.chmurka.net>
    Date: 01 Nov 2020 11:59:59 GMT

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > Tak samo OC jak i badania miec musisz. OC masz tylko dlatego, ze
    > kara jest duzo wyzsza i nikt ci go nie odmowi ze wzgledu na stan
    > twojego bolidu. Nie ukrywajmy, ze caly ten problem z badaniami
    > wynika ze strachu przed ich wynikiem ze wzgledu na stan.

    Ty jednak jestes po prostu głupi albo tak przestraszony ze jedyne co ci
    pozostało to wypiąc dupe zamiast prosto artykułoać swoje potrzeby.

    A prawda jest taka ze kk ma racje - auto powinno miec OC i przeglad
    wtedy kiedy jezdzi po drogach.

    Jezeli kupuje sobie auto które bede przez 5 lat restaurował to
    powinienem jednym kliknieciem przez neta sobie je oznaczyc w cepiku tak
    ze nie musze nic za nie płacic.

    Jezeli jednak przyszłoby mi do głowy wyjechac nim na droge bez OC czy
    badan to mozliwie szybko wszelkie systemy które działają na drodze
    powinny mnie wyłapać i otoczyc stosowna prawna opieką.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz