    From: Viking <v...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Marudze,czyli relacja z pola walki
    Date: Fri, 28 Feb 2014 10:17:40 +0100

    W dniu 2014-02-28 09:45, AZ pisze:

    > Zrobi sie cieplej to przejedz sie na jakis tor kartingowy, poprzycierasz
    > troche tym i owym i juz bal sie nie bedziesz. Na torze duzo latwiej sie
    > przelamac ;-)

    Dokładnie, oraz temperatura, nie wiem jakie masz opony, ale w niedzielę
    czułem że za zimne jeszcze były na głębsze pochyły, dopiero po paru
    kilometrowym zygzakowaniu, i przebieżce ponad 2,3zet. Przestałem czuć
    ucieczkę tyłu w głębszym zakręcie.

    Krótko mówiąc, na początek na jakiś tor, i dobrze rozgrzać opony. I
    blokada w końcu zejdzie:)
    A z ciekawostek dropsa to ja miałem podobnie, w młodości po epoce
    WSK,Junaków, JAW ,CB 250,CB 400 four itp. nie miałem problemów z
    pochylaniem się. Potem miałem kilka egzemplarzy armatury, i jeśli chodzi
    o zakręty cofnąłem się! :) Na szczęście od ponad 15 lat wróciłem znowu
    do sportowo -turystycznych,i jest już w miarę ok; Czego i Tobie życzę. :)

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek