  • 81. Data: 2023-10-17 11:57:53
    Temat: Re: Master zniknął?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 09:17:17 +0200, Myjk wrote:
    > Mon, 16 Oct 2023 17:47:49 +0200, _Master_

    > W 2024 ziemia nadal będzie okrągła, tak samo jak

    Ale bieguny magnetyczne mogą sie zmienic, kawał lodowca odpadnie,
    a Betelgeza wybuchnie.

    > konfederacja zawsze będzie proruską a antypolską
    > i antyludzką partią oszołomów, konfederacka kurwo.

    Narodowcy proruscy?

    J.

  • 82. Data: 2023-10-17 11:59:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 01:37:38 +0200, io wrote:

    > http://niusy.pl/@rr1---sn-x2pm-3ufk.googlevideo.com/
    aqp

    > "
    > Zobaczył tramwaj. "Boże, jaki to piękny zabytek." ...
    > Panie, kto w mieście tramwaj buduje?!
    > W Ameryce ostatni tramwaj zlikwidowano w 36 roku.
    > "
    >
    > :-)

    Nie calkiem, bo w SF ciagle jezdzi, i zrobili nowy w Houston.

    J.

  • 83. Data: 2023-10-17 12:58:38
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 16.10.2023 19:17, _Master_ wrote:

    > Ciekawe czy pozwoliłbyś sobie na taki tekst w kierunku innej religii niż
    > katolicka.
    >
    > Miałbyś jaja? ;=)
    Ale że co? Góra jakiejś innej partii podpisała Konfederację Bohonnicką w
    celu budowania Wielkiej Polski Islamskiej? Czy może Konfederację dajmy
    na to np. Łódzką w celu budowania Wielkiej Polski Żydowskiej? :-D

    W Polsce nie mamy problemu z oszołomami islamskimi, żydowskimi czy nawet
    protestanckimi bądź prawosławnymi. Mamy problem z katooszołomami. Na
    szczęście raczej mały.

  • 84. Data: 2023-10-17 13:44:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 12:58:38 +0200, JDX wrote:

> [...]
    >
    > W Polsce nie mamy problemu z oszołomami islamskimi, żydowskimi czy nawet
    > protestanckimi bądź prawosławnymi. Mamy problem z katooszołomami. Na

    No ale z islamskimi nie mamy problemu, bo ich nie mamy.
    A nie mamy, bo nie wpuszczamy i zasiłków nie płacimy :-)

    Osobna sprawa to lekcja z Niemiec. Oni sprowadzili swego czasu sporo
    Turków do pracy, Turcy sie ładnie zasymilowali, pracowali, przybyło
    ich ... az sie okazało, ze powstały "tureckie/arabskie osiedla",
    dzieci duzo, bo taki zwyczaj i socjal, w domu mówia po turecku,
    w piaskownicy mówią po turecku, idą do szkoły ... niemieckiego nie
    znają ...

    J.

  • 85. Data: 2023-10-17 17:40:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Oct 2023 09:37:53 +0200, _Master_

    > Zabiera mi tlen. Powinien odejść ;-)

    Zaprzeczam jakobyś siedział w mojej piwnicy,
    konfederacka kurwo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 86. Data: 2023-10-17 17:42:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Oct 2023 09:35:55 +0200, _Master_

    > Odpowiedział Myjk. Ekofaszysta

    Tyle zostało z argumentów konfederackiej kurwie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 87. Data: 2023-10-17 17:42:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Oct 2023 09:39:42 +0200, _Master_

    > Pytanie było czy poprzesz tuskową renegocjację fiftyfaja?

    Masz obsesję na punkcie tuska, dlatego może dasz w końcu
    konkretny link do JEDNEJ wypowiedzi gdzie łżekonfedera
    przed tuskiem (czyli przed czerwcem 2022) twierdziła
    jakie to ukrozboże jest złe? Już możesz i tak nic
    to nie zmieni bueeheheh

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 88. Data: 2023-10-17 17:52:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Oct 2023 09:42:37 +0200, _Master_

    > Dawaj tego więcej.

    Na ciebie tyle wystarczy, konfederacka kurwo.

    > Twoje dzieci będą z Ciebie dumne.

    Jak kiedyś zobaczą jak tępiłem takie antypolskie
    trolle jak ty, to z pewnością będą dumne. Niestety
    czasem trzeba się zniżać do poziomu "dyskutanta".

    > Masz dzieci?

    Oczywiście, że mam, dorastającą córkę, która jest trzykrotną
    mistrzynią Polski w tańcach towarzyskich, ma też wygrane
    w europie, i przy trenowaniu od 8 roku życia 4-6h dziennie
    dostała się właśnie w tym roku do Staszica (to najlepsze LO
    w Polsce -- jakbyś ruski trollu nie wiedział) i jako że
    zaczyna już kumać politykę, wie siłą rzeczy doskonale
    co myślę o takich konfederackich kurwach jak ty.

    > Masz coś?

    A ty masz się czym pochwalić, ruska konfederacka kurwo,
    poza tym że męcenowi i putinowi robisz dobrze?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 89. Data: 2023-10-17 17:54:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Oct 2023 09:43:15 +0200, _Master_

    > Dawaj Dawaj...

    Bełkoczesz, bełkoczesz.

    > Albo bądź WOLNY
    > Co wybierasz?

    Już wybrałem, wolność od łżekonfedery.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 90. Data: 2023-10-17 18:00:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Oct 2023 11:57:53 +0200, J.F

    > Ale bieguny magnetyczne mogą sie zmienic,
    > kawał lodowca odpadnie, a Betelgeza wybuchnie.

    Zmiana biegunów nie zrobi z ziemi dysku.

    > Narodowcy proruscy?

    Może i się nazywają narodowcami, ich działania są proruskie.

    --
    Pozdor
    Myjk