  • Data: 2019-06-10 00:36:37
    Temat: Re: Materiał magnetyczny na filtr RFI
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.06.2019 20:59, Irek.N. wrote:

    > Kiki, walnij jakieś trafo jako dławik... a nie, czekaj, masz 3f, kurde.
    > Jak znajdę w firmie porządny dławik 3f to Ci poślę na próbę. Jaki by nie
    > był, powinien coś zmienić, najwyżej przekompensuje.

    Ale są dławiki szeregowe o niskiej indukcyjności robiące za filtr i są
    dławiki równoległe o dużej indukcyjności do kompensacji mocy biernej.
    Sianie to jedno, a moc bierna i rachunki to drugie. Jak masz czym
    zmierzyć u siebie w zakładzie te falowniki to zmierz THD i moc bierną.
    Miernik mierzy dobrze, bo z Pitagorasa liczone ręcznie wychodzi kVA
    takie co pokazuje miernik.
    Ja myślę, że te nowe liczniki prądu po cichu liczą moc bierną.

    W umowach jest napisane tg fi < 0.4 ale to dla indukcyjnej. Dla
    pojemnościowej płaci się za każdy wyprodukowany kVAr. Jak nawet nie ma w
    umowach zliczania mocy biernej to te liczniki to na pewno liczą moc
    bierną jako moc czynną.