  • Data: 2021-01-16 22:02:13
    Temat: Re: Max długość przewodu eSATA
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 16 Jan 2021 21:42:23 +0100
    doszła do mnie wiadomość <60034faf$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >W XXI wieku wystarczająco upierdliwym żeby stwierdzić że to NIE DZIAŁA.

    Działa, u mnie na większości działa natychmiastowo.
    Może się tym zajmę, może to jakieś ustawienia buforowania w systemie czy coś
    podobnego,
    ale prawdę mówiąc mi się nie chce.
    Tak czy inaczej, nie muszę zamykać systemu aby wypiąć dysk i wpiąć w jego miejsce
    nowy.

    >Przy SSD szybciej odpali się system. e-sata jest bezużyteczne.

    A co to znaczy? Nie rozumiem.
    Może chodziło o:
    Przy SSD szybciej odpali się system, USB jest bezużyteczne?

    E-sata to natywne SATA, usb to syf do podłączania drukarek, kierownic i jojsticków,
    myszy
    i klawiatur oraz miłek elektricznych, do tego nadaje się wyśmienicie, i jeszcze
    translacje poleceń w locie.
    Syfiastość producentów wypisujących bzdury o swoich produktach jest przeogromna, masa
    bredni, a najważniejszych informacji brak.

    Do tego dochodzi chińska jakość kabli, gniazd i złączek, co oczywiście dotyczy też
    kabli
    i złącz e-sata.

    Kupno dobrego kabla USB lub e-sata jest trudniejsze, niż przeprowadzenie masowych
    aborcji
    w stadzie rozwścieczonych szympansów.