  • Data: 2021-02-02 03:26:53
    Temat: Re: Max długość przewodu eSATA, przejściówka SATA USB3.0
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:Lk%RH.41478$k2db.25389@usenetxs.com>
    user jedrek pisze tak:

    > "PiteR" news:XnsACB3BC071292PanElektronik@127.0.0.1

    > Jak dedukuję w zestawie nie ma zasilacza, sam sobie wykombinowałeś
    > niezależny 12V 2A?

    Tak. Na śmietniku znalazłem 12v 5A do tv w pudełku nierozerwany.
    Tu ludzie wyrzucaja czesto nowe rzeczy np kobieta nie wie co to
    i jeb do śmieci. Kolega po 7 telewizorze przestał brać do domu.

    Można tanio kupic coś na alledrogo.

    > Bez zasilacza nie uciągnie talerzowca 3,5' z samego USB?

    3.5 wymaga 12v i 5v

    > W tym pudełeczku jak rozumiem jest od razu dodatkowy stabilizator
    > impulsowy produkujący z 12V także 5V dla elektroniki dysku?

    pewnie jest nie rozbierałem

    > Stabilnie ci to chodzi?

    Tak jestem bardzo zadowolony

    > Czy są obecnie dla USB3.0 przejściówki które oprócz SATA mają
    > możliwość przyłączenia starszych taśmowych dysków ATA?

    to niech sie ktos wypowie bo ja zgrałem dyski kompem starym i
    wyrzuciłem wszystko.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety