  • Data: 2020-02-10 16:26:49
    Temat: Re: Mechanizm On-Off
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Szukałem długopisów do montażu. :-) Jak kiedyś chałupnictwo.
    > Nie znalazłem w kraju.

    Kilkanaście lat temu pewien Japończyk wspominał mi o chałupniczej
    produkcji długopisów w Kraju Kwitnącej Wiśni. Wstawia się na gumno
    kontener, z jednej strony sypie się weń granulat plastikowy, leje
    tusz, podkłada ryzy papieru i coś jeszcze, a z drugiej wyskakują
    palety z zapakowanymi długopisami. To było w ramach gaduły na temat
    tego, co robić, by produkować jeszcze taniej od sąsiadów Chińczyków.

    --
    Jarek