  • Data: 2021-09-15 14:04:51
    Temat: Re: Miało rosnąć a jebło
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Shrek, 14 wrz 2021 w
    news:6141132d$0$524$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Nie no - jednak jest wyraźny spadek liczby zabitych pieszych w
    > stosunku do pozostałych wypadków. Tak czy inaczej - miała być
    > apokalipsa i rzeź niewinątek. Jak można było przwidzieć nic takiego
    > nie nastapiło.

    Może jeszcze za wcześnie. Jako głównie pieszy, wciąż nie mogę się
    przyzwyczaić do idotycznych sytuacji na przejściach od paru miesięcy -
    zatrzymywanie się jedynego samochodu na ulicy(w dodatku po drugiej
    stronie, gdzie mógłby na luzie przejechać), gwałtowne hamowania itp. w
    sytuacji, kiedy spokojnie stoję przed przejściem. Mógłbym zrezygnować z
    rozglądania się, bo kierowcy już są tak wytresowani, że można wchodzić na
    pewniaka. No powiedzmy nie wszyscy - 9/10. Dlatego zawsze się będę
    rozglądać.
    Pytanie, ile czasu zajmie żeby większoś pieszych przyzwyczaiła się do
    wchodzenia na pewniaka i ci niereformowalni kierowcy zaczną ich kosić.
    Być może wszyscy kierowcy się wytresują. W każdym razie już teraz dobrze
    widać, jak zmiany źle wpłynęły na płynność ruchu - co było z góry
    wiadome.