  • Data: 2021-09-15 15:14:03
    Temat: Re: Miało rosnąć a jebło
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 15 Sep 2021 11:48:53 +0200, w <6141c186$0$526$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    PL_Mobility_Report_pl.pdf

    > Ma się bardzo dobrze - ludzie przemieszczają się samochodami albo innymi
    > sposobami i spotykają się na przejściach. Doskonały barometr.

    Chyba jaja sobie robisz.
    Pokazuje gdzie ludzie przebywają i nijak nie pokazuje czym tam dojechali.

    > Nie ma znaczenia gdzie idą tylko jak często się spotykają samochód vs
    > pieszy.

    No to ja nie wiem w jaki sposób z danej +128% w parkach można określić ile tam
    dojechało samochodem a ile pieszo. To samo z każdą inną daną.
    A samo porównanie stycznia z czerwcem dowodzi, że nadaje się tylko do kubła.