  • Data: 2021-02-26 11:04:20
    Temat: Re: Miernik energii potrzebny, taki domowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    On 26/02/2021 09:25, J.F. wrote:

    >Przez cały rok moc bierna w porywach przekracza 40W z falownika. Czy
    >pcha z full mocą czy nie.

    >Innymi słowy moc biera z pompy ciepła była by taka sama czy mam PV
    >czy nie.

    >Pompa ma falownik do kompresora. Jak podepnę watomierz, to sprawdzę
    >ile faktycznie jest tam mocy biernej.

    3 fazy ? To moze byc zerowa.

    Ale nie o to chodzi - uruchomi sie lodowka, wezmie powiedzmy 50W
    biernej i 100W czynnej, PV zapewni moc czynna do PC i lodowki, z/do
    sieci poplynie te 50W biernej ... i elektrownia powie "kara". 50+100W
    mozesz popierac, samo 50W biernej juz nie.

    >Ciekawostka: to trzecia pompa jaką oglądam. Wszystke (i te tanie
    >chińskie i te droższe ... na częsciach z chin) piszczą w rozdzielni.
    >Jakieś kilka kHz wydobywa się z S-ek. Ciekawym co z tym elektrownia
    >zrobi...

    Byc moze nic - wyrowna sie na indukcyjnosci transfomatora i sasiadach.

    A moze jeszcze to bardzo mala skladowa na pradzie, za to dobrze
    halasuje.

    Bo czy urzadzenia z PFC nie generuja podobnie ?

    J.