    From: "Taz" <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mikroukład płyty głównej
    Date: Sun, 24 Apr 2011 20:07:40 +0200

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ip1la4$kgn$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Taz" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Ale co za różnica? i tak nie dospawasz kolejnych bitów.
    > Ta płyta się skończyła i chcesz więcej musisz zmienić platformę. Chyba że
    > masz kasę i chcesz pokazać że da się to coś stuningować.
    >
    > PS. google wyłączyli?
    > http://www.via.com.tw/en/products/chipsets/southbrid
    ge/vt8237/vmap.jsp

    Jak bym miał kasę to bym się z tą płytą nie pier... inna sprawa, że lubie
    grzebać w komputerach.
    To jest dziwna płyta, ma SATA Combo Raid.
    Zawsze przy instalacji windy dawałem mu dedykowany pod płytę sterownik SCSI
    (F6) i instalowałem jeszcze do windy stary servispack via nie zawierający
    np. SATA hot plug i pozwalałem dyskowi być SCSI.
    Tym razem instalowałem na emulacji ATAPI i po instalacji windy dałem nu
    najnowszy servis pack 4 in 1 via hyperion, co by "uwidział" SATA.
    Nie jestem do końca pewien, która z tych dwóch metod instalacji jest lepsza,
    tak czy siak z podesłanej strony by wynikało, że povinienem miec x8, a jak
    widać jest x4 V-Link. Chyba, że chodzi o ten "plus", którego w nazwie mojego
    południowego mostka nie ma.. :)
    --
    Pozdrawiam.