    From: ikaros30 <i...@w...pl>
    Subject: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: ikaros30 <>
    Date: Mon, 18 Apr 2011 19:46:47 +0200

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 16:34:06 +0200, Icek napisał(a):

    > w obecnej sprawie czekamy od września. Sprawa na komisariacie bo policja
    > nie umie się zdecydować

    To są chyba jakieś żarty! W moim przypadku (a właściwie syna) policja
    zdecydowała się od razu i odesłali sprawę do sądu, ale przy spisywaniu
    protokołu, źle spisali numer polisy drugiego gościa i sporo czasu minęło na
    jego odszukanie. Po konsultacjach na tym forum, polazłem zaraz na drugi
    dzień (no na trzeci bo akurat był weekend) na komendę i proszę o ten numer.
    Cywilna babka podała mi go, ale stwierdziła, że może podać mi tylko ten
    numer i TU i nic poza tym. Na drugi dzień dzwonię i podaję do tego TU
    sprawę. Gość po drugiej stronie telefonu twierdzi i pewnie słusznie, że w
    tym TU numery polis są 12-cyfrowe a nie 11-to tak jak spisała policja!
    Pojechałem na komendę do Gliwic i jakiś rozsądny policjant podał mi numer
    rejestracyjny, nazwisko i imię tego drugiego gościa, dzięki czemu jego TU
    przyjęło sprawę, przysłało rzeczoznawcę, który stwierdził, że auto jest do
    kasacji a potem przysłał wycenę. Wypadek był w czasie mroźnej grudniowej
    nocy i wszystkim śpieszyło się, żeby jak najszybciej skończyć spisywanie,
    tymbardziej, że już czekały zamówione auta pomocy drogowej. Jakieś 3
    tygodnie temu wezwali syna na przesłuchanie w miejscowej policji odnośnie
    tego wypadku. Albo miejscowi coś pochrzanili albo policjanci na miejscu
    wypadku. Według miejscowych syn prowadził auto tego drugiego i
    odwrotnie.Normalnie paranoja. Ja wiem, że zaraz odezwie się pewnie ktoś,
    który powie, że trzeba było dokładnie poczytać protokół. Ale młody syn,
    pierwszy raz w życiu miał wypadek samochodowy, pierwszy raz miał do
    czynienia z policją i sprawami urzędowymi więc pewnie podpisał ten protokół
    bez dokładnego czytania. W dodatku przypominam była noc i w samochodzie
    było ciemno. Facet w szoku po wypadku a goście spisujący coś po ciemku
    żądają od niego potwierdzenia podpisem czegoś, czego nawet nie jest w
    stanie przeczytać! Ale akurat to mam głęboko W DUPIE!!! Albo sąd przyzna
    rację jemu albo drugiemu kierowcy.

    Mam natomiast inne pytanie. Rozwalone auto do tej pory stoi na moim
    podwórzu. Nie chcąc na nie patrzeć, chętnie bym je sprzedał handlarzom,
    którzy takie wraki skupują. Ale czy mogę to zrobić? Czy sąd nie zażyczy
    sobie później jakichś oględzin? Pytam, bo pierwszy raz w życiu mam z taką
    sytuacją do czynienia.

    --
    i...@w...pl