  • 1. Data: 2011-04-18 14:29:22
    Temat: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    4 miesiące minęły od wypadku mojego syna. Policja nie określiła sprawcy i
    skierowała sprawę do rozpatrzenia przez sąd, teraz rejonowy w Gliwicach.
    Nie wyrażę swojego subiektywnego zdania na temat właściwego sprawcy tego
    wypadku bo nie o to mi chodzi w tym poście. Ale czy ktoś ma lepsze
    (dłuższe) doświadczenia w takiej sprawie? 4 miesiące i nawet nie było
    pierwszej rozprawy! Jak długo można zajmować się taką pierdołą? Auto
    skasowane więc żadne naprawy nie wchodzą w rachubę, czekam tylko na
    możliwość odebrania kasy od ubezpieczyciela (o ile oczywiście sąd na to
    wyda odpowiedni wyrok).

    --
    i...@w...pl

  • 2. Data: 2011-04-18 14:42:52
    Temat: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-18 14:29, ikaros30 pisze:
> [...]
    > skasowane więc żadne naprawy nie wchodzą w rachubę, czekam tylko na
    > możliwość odebrania kasy od ubezpieczyciela (o ile oczywiście sąd na to

    Ja miałem podobną sytuację czekałem od 17 lutego do połowy czerwca zanim
    zakończyło się postępowanie sądowe i wypłacili mi kasę.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-04-18 14:58:47
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2011 14:29, ikaros30 pisze:
    > 4 miesiące minęły od wypadku mojego syna. Policja nie określiła sprawcy i
    > skierowała sprawę do rozpatrzenia przez sąd, teraz rejonowy w Gliwicach.

    Wypadek to nie pierdoła. Chyba że używasz tego słowa niewłaściwie ;)

    Bo zasadniczo w nomenklaturze urzędowo-sądowej "wypadek" to z
    obrażeniami z naruszeniem funkcji organizmu powyżej 7 dni (czyli zadanie
    dla prokuratora).

    A 4 miesiące w polskiej praktyce sądowej to tyle co nic - ja np.
    zostałem wezwany na świadka zdarzenia (kierowca samochodu dość poważnie
    skasował rowerzystę) po około 6 latach.

    A na trafienie na wokandę cywilnego pozwu o zapłatę należności czekałem
    2 lata.

  • 4. Data: 2011-04-18 15:53:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iohci8$c20$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Bo zasadniczo w nomenklaturze urzędowo-sądowej "wypadek" to z
    > obrażeniami z naruszeniem funkcji organizmu powyżej 7 dni (czyli zadanie

    to jeszcze pokaż na to rozróżnienie konkretny przepis..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-04-18 16:12:18
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > skasowane więc żadne naprawy nie wchodzą w rachubę, czekam tylko na
    > możliwość odebrania kasy od ubezpieczyciela (o ile oczywiście sąd na to

    1.10 wypadek, skasował nasz koleś co przewalił "STOP", końcem lutego wyrok +
    czas na uprawomocnienie + czas na wypłate przez TU = początek kwietnia.

  • 6. Data: 2011-04-18 16:34:06
    Od: Icek <i...@d...pl>

> [...]
    > skasowane więc żadne naprawy nie wchodzą w rachubę, czekam tylko na
    > możliwość odebrania kasy od ubezpieczyciela (o ile oczywiście sąd na to

    w obecnej sprawie czekamy od września. Sprawa na komisariacie bo policja
    nie umie się zdecydować

    Icek

  • 7. Data: 2011-04-18 19:03:16
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 18.04.2011 14:29, ikaros30 wrote:
> [...]
    > skasowane więc żadne naprawy nie wchodzą w rachubę, czekam tylko na
    > możliwość odebrania kasy od ubezpieczyciela (o ile oczywiście sąd na to

    6 miesięcy prokuratura, 5 miesięcy policja, 4 miesiące sąd (do 1 rozprawy)
    Z każdą "instancją" o miesiąc krócej (:

  • 8. Data: 2011-04-18 19:46:47
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 16:34:06 +0200, Icek napisał(a):

    > w obecnej sprawie czekamy od września. Sprawa na komisariacie bo policja
    > nie umie się zdecydować

    To są chyba jakieś żarty! W moim przypadku (a właściwie syna) policja
    zdecydowała się od razu i odesłali sprawę do sądu, ale przy spisywaniu
    protokołu, źle spisali numer polisy drugiego gościa i sporo czasu minęło na
    jego odszukanie. Po konsultacjach na tym forum, polazłem zaraz na drugi
    dzień (no na trzeci bo akurat był weekend) na komendę i proszę o ten numer.
    Cywilna babka podała mi go, ale stwierdziła, że może podać mi tylko ten
    numer i TU i nic poza tym. Na drugi dzień dzwonię i podaję do tego TU
    sprawę. Gość po drugiej stronie telefonu twierdzi i pewnie słusznie, że w
    tym TU numery polis są 12-cyfrowe a nie 11-to tak jak spisała policja!
    Pojechałem na komendę do Gliwic i jakiś rozsądny policjant podał mi numer
    rejestracyjny, nazwisko i imię tego drugiego gościa, dzięki czemu jego TU
    przyjęło sprawę, przysłało rzeczoznawcę, który stwierdził, że auto jest do
    kasacji a potem przysłał wycenę. Wypadek był w czasie mroźnej grudniowej
    nocy i wszystkim śpieszyło się, żeby jak najszybciej skończyć spisywanie,
    tymbardziej, że już czekały zamówione auta pomocy drogowej. Jakieś 3
    tygodnie temu wezwali syna na przesłuchanie w miejscowej policji odnośnie
    tego wypadku. Albo miejscowi coś pochrzanili albo policjanci na miejscu
    wypadku. Według miejscowych syn prowadził auto tego drugiego i
    odwrotnie.Normalnie paranoja. Ja wiem, że zaraz odezwie się pewnie ktoś,
    który powie, że trzeba było dokładnie poczytać protokół. Ale młody syn,
    pierwszy raz w życiu miał wypadek samochodowy, pierwszy raz miał do
    czynienia z policją i sprawami urzędowymi więc pewnie podpisał ten protokół
    bez dokładnego czytania. W dodatku przypominam była noc i w samochodzie
    było ciemno. Facet w szoku po wypadku a goście spisujący coś po ciemku
    żądają od niego potwierdzenia podpisem czegoś, czego nawet nie jest w
    stanie przeczytać! Ale akurat to mam głęboko W DUPIE!!! Albo sąd przyzna
    rację jemu albo drugiemu kierowcy.

    Mam natomiast inne pytanie. Rozwalone auto do tej pory stoi na moim
    podwórzu. Nie chcąc na nie patrzeć, chętnie bym je sprzedał handlarzom,
    którzy takie wraki skupują. Ale czy mogę to zrobić? Czy sąd nie zażyczy
    sobie później jakichś oględzin? Pytam, bo pierwszy raz w życiu mam z taką
    sytuacją do czynienia.

    --
    i...@w...pl

  • 9. Data: 2011-04-18 19:49:45
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 14:58:47 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

> [...]
    > skasował rowerzystę) po około 6 latach.
    >
    > A na trafienie na wokandę cywilnego pozwu o zapłatę należności czekałem

    Nie wiem jakim cudem, ale przy zniszczeniach jakie tam się dokonały, nikomu
    nic się nie stało. Syn miał jedynie skaleczony łuk brwiowy bo dostał
    wylatującym z gniazda radiem. Używając słowa pierdoła miałem na myśli
    porównanie tego wypadku z taką dajmy na to "mafią pruszkowską"!:)))

    i...@w...pl

  • 10. Data: 2011-04-18 19:52:53
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Apr 2011 15:53:39 +0200, "Kuba \(aka cita\)"
    <y...@w...pl> wrote:

    >to jeszcze pokaż na to rozróżnienie konkretny przepis..

    KK

    http://jerzu.waw.pl GG:129280