    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mini AC
    Date: Tue, 23 Mar 2010 09:22:51 +0100

    krzysiek82 pisze:

    > jeśli ma obejmować kradzież i szkodę całkowitą to już chyba nie jest
    > mini AC bo to przecież największe ryzyko dla firmy ubezpieczeniowej :)

    Największe pieniądze z firm ubezpieczeniowych wysysają drobne stłuczki.
    Jednostkowo kosztuje taka może nie wiele, ale za to jest tego tak dużo,
    że takie rzeczy jak kradzieże czy poważne dzwony nie są dla
    ubezpieczyciela aż tak kosztowne.

    Wystarczy że AC będzie z wyłączeniem niewielkich kolizji które sam
    spowodowałeś i już takie ubezpieczenie będzie kosztować dużo taniej.