  • 1. Data: 2010-03-22 08:51:08
    Temat: Mini AC
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Witam,

    Czy może ktoś zna ubezpieczalnię, gdzie można za rozsądne pieniądze
    wykupić mini AC (kradzież i szkoda całkowita) dla 11-letniego samochodu?

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2010-03-22 09:31:40
    Temat: Re: Mini AC
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy może ktoś zna ubezpieczalnię, gdzie można za rozsądne pieniądze
    > wykupić mini AC (kradzież i szkoda całkowita) dla 11-letniego samochodu?
    >
    > Pozdrawiam,

    Np. PZU - nazywa sie minicasco - na 10 letnie auto o wartosci 11 tys zł
    zaproponowano mi tydzien temu 127 zł.

  • 3. Data: 2010-03-22 09:35:38
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Uncle Pete pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy może ktoś zna ubezpieczalnię, gdzie można za rozsądne pieniądze
    > wykupić mini AC (kradzież i szkoda całkowita) dla 11-letniego samochodu?

    jeśli ma obejmować kradzież i szkodę całkowitą to już chyba nie jest
    mini AC bo to przecież największe ryzyko dla firmy ubezpieczeniowej :)

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-03-22 10:59:30
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    > Np. PZU - nazywa sie minicasco - na 10 letnie auto o wartosci 11 tys zł
    > zaproponowano mi tydzien temu 127 zł.

    Z OWU wynika, ze jak sam rozbijesz, to nie dostajesz odszkodowania.

    Ubezpieczenie minicasco zapewnia wypłatę odszkodowania, gdy Twój pojazd lub
    jego wyposażenie ulegną uszkodzeniu lub utracie wskutek:
    nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia pojazdu z
    pochodzącymi z zewnątrz pojazdu zwierzętami lub osobami;
    zdarzeń losowych, np. powodzi, zatopienia, uderzenia pioruna, pożaru,
    wybuchu, opadu atmosferycznego, huraganu, osuwaniu lub zapadania się ziemi;
    nagłego działania czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z
    zewnątrz pojazdu;
    działania osób trzecich, np. wandalizmu;
    uszkodzenia wnętrza pojazdu przez osoby, których przewóz był wymagany
    potrzebą udzielenia pomocy medycznej;
    kradzieży pojazdu, jego części lub
    uszkodzenia pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego
    użycia, kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia.

  • 5. Data: 2010-03-22 11:06:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > jeśli ma obejmować kradzież i szkodę całkowitą to już chyba nie jest mini
    > AC bo to przecież największe ryzyko dla firmy ubezpieczeniowej :)

    zle patrzysz, patrzysz na jednostkowy przypadek, a nie na statystyki losci
    wyplat odszkodowan i ich powodow, najwiekszy wyplyw kasy powoduja naprawy, a
    nie szkody calkowite czy kradzierze

  • 6. Data: 2010-03-22 11:44:50
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    >
    > Z OWU wynika, ze jak sam rozbijesz, to nie dostajesz odszkodowania.

    No za prawie 1/10 ceny pełnego AC ubezpiecznia nie bedzie - tak dobrze nie
    ma.

  • 7. Data: 2010-03-23 09:22:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    krzysiek82 pisze:

    > jeśli ma obejmować kradzież i szkodę całkowitą to już chyba nie jest
    > mini AC bo to przecież największe ryzyko dla firmy ubezpieczeniowej :)

    Największe pieniądze z firm ubezpieczeniowych wysysają drobne stłuczki.
    Jednostkowo kosztuje taka może nie wiele, ale za to jest tego tak dużo,
    że takie rzeczy jak kradzieże czy poważne dzwony nie są dla
    ubezpieczyciela aż tak kosztowne.

    Wystarczy że AC będzie z wyłączeniem niewielkich kolizji które sam
    spowodowałeś i już takie ubezpieczenie będzie kosztować dużo taniej.

  • 8. Data: 2010-03-23 20:47:02
    Od: "raBar-bar" <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > Czy może ktoś zna ubezpieczalnię, gdzie można za rozsądne pieniądze
    > wykupić mini AC (kradzież i szkoda całkowita) dla 11-letniego samochodu?

    MTU
    samochoód max. 12 letni, a przy bezszkodowej kontynuacji może być i starszy.
    do AC (również w wersji mini) dodawane gratis assistance
    Na stronce dostępny kalkulator, więc można orientacyjnie sobie wyliczyć, a
    zawrzeć można bez wychodzenia z domu - przez telefon.

    pozdrawiam
    raB