    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mini PC z RTX
    Date: Tue, 13 Apr 2021 11:13:48 +0200

    On 2021-04-11 16:51, buf wrote:
    > Składam mini pc do grania i potrzebuje zlozyc to z jak najmniejszych
    > komponentów ala najnowszy NUC od Intela z miejscem na kartę graf.

    Nie lubię jak ktoś zaczyna od tłumaczenia wątkodawcy że wie lepiej od
    niego co chce, ale masz bardzo wykluczające się założenia i
    najprawdopodobniej zapłacisz setki złotych więcej za sprzęt który będzie
    sobie radził gorzej, albo tysiące więcej za sprzęt który będzie sobie
    radził tak samo dobrze jak najtańszy odpowiednik w dużej, dobrze
    wentylowanej obudowie.

    > Wypadłem kompletnie z obiegu. Moze ktos skladal cos podobnego i
    > doradzi komponenty. Bedzie i9 10gen, 2xdysk M.2 jakis zasilacz, plyta
    > krótki GTX 1070 ale docelowo jakis mocny RTX i jakas mini obudowa,
    > im mniejsza tym lepiej. Doradzicie konkretne modele zeby to zbudować?

    Karty graficzne są obecnie albo bardzo drogie albo ekstremalnie drogie,
    gdybym miał fantazję budowania dzisiaj czegoś podobnego zacząłbym od
    karty, dobrał do niej zasilacz a następnie obudowę (w tym chłodzenie
    procesora, raczej aio).

    Działanie w odwrotnym kierunku tj. wybór najmniejszej budy a potem
    szukanie pasujących podzespołów to gwarancja przepłacenia grubej kasy.