    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mini PC z RTX
    Date: Fri, 16 Apr 2021 08:20:08 +0200

    W dniu 15.04.2021 o 22:19, buf pisze:

    > Katę to właściwie mam, GTX 1070, tylko ze długą.
    > Zasilacz tez, duzy. podobo sa mniejsze.

    Podobno? właśnie kolega zasugerował że to "podobno" należało by zamienić
    na znalazłem taki który uciągnie rtxsa i wejdzie do obudowy minipc

    > karta która wykopała mi sporo szitkojnów, za które właśnie kupuje i10
    > daje mi ten komfort, ze traktuje to jak za darmo bo i tak zostało na
    > conajmniej 4 takie zestawy. Wiec nie mow mi o kosztach.

    jak byłem w przedszkolu, to słyszałem podobne teksty, ale wtedy mówiło
    się że mój wujek ma auto z e-fu. Zazwyczaj odpowiadało się że mój ma
    słonia w karafce.

    > Chce mini PC.

    a moja córka kucyka, i co z tego?

    > kropka. Aha o chłodzeniu tez mnie nie pouczaj bo mój NUC od intela
    > chodzi piaty rok i nic mu nie jest z powodu temperatury. A najlepiej jak
    > nic ciekawego nie masz do powiedzenia, to siedz cicho.

    Tak panie. wszyscy będziemy siedzieć cicho. Mamy nadziej że jak
    poskładasz minipc, z zasilaczem 650w i rtxsem, nauczysz nas jak to się
    robi.

    ToMasz

    chyba w imieniu wszystkich którzy chcieli Cię naprostować, ale dali se luz