  • Data: 2009-02-18 14:56:07
    Temat: Re: Mobilking - sieć dla dorosłych???
    Od: Tomaszek <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marek mak pisze:
    > h) powiadamiania Użytkownika i Beneficjenta przez wysyłanie wiadomości SMS
    > lub w inny właściwy sposób, o Usługach, produktach i innych działaniach MEC,
    > pod warunkiem że Użytkownik lub Beneficjent w sposób wyraźny nie sprzeciwi
    > się otrzymywaniu tego typu informacji
    > //to właśnie dla Ciebie, będziesz dostawał puki się nie sprzeciwisz

    Tak, bo najpierw się czyta regulamin, a potem kupuje starter. Ja
    kupiłem, aktywowałem, przy rozmowie aktywacyjnej zaznaczyłem, że nie
    chce nic otrzymywać, mają tylko przysłać profil do wysyłania MMS-ów. I
    nic nie dostałem ani razu!!
    | antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
    | TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!! WWW.TK.PL |