  • Data: 2020-11-19 14:30:28
    Temat: Re: Moc nominalna a maksymalna w... blenderze
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    PeJot <P...@n...pl> wrote:

    > Trochę dziwne. Termostat który nazwałeś awaryjnym powinien być
    > zabezpieczeniem, a nie termostatem funkcjonalnym.

    Też tak myślę. Ale jest jak jest. Z drugiej strony piecyk kosztował stówę,
    nowy, w Obi, więc pewnie nie jest najwyższej jakości...

    > Jakbyś nie kupił to miałbyś zimno :)

    Albo kupiłbym inny, może większy...

    > Ludzie *tuningują* samochody, to myślę że elektronik poradzi sobie z
    > tuningiem olejaka.
    >
    > Chociaż podejrzewam że powierzchnia grzewcza jest za mała w stosunku do
    > mocy grzałki i przy pełnej mocy nie komutowanej termostatem mogą być
    > plamy na podłodze albo inne takie :)

    No właśnie. Nie jest problemem obejście termostatu a to, że ten termostat
    z jakiegoś powodu ma taką temperaturę, jaką ma. Ten piecyk jest używany
    tylko w nocy, jak śpię na działce (w drewnianym domku) więc wolałbym, żeby
    nie spalił mi domku a przy okazji mnie.

    --
    "Ostatnio byłem u wróżki, by przepowiedziała mi przyszłość. Kiedy
    spojrzała w szklaną kulę nagle zbladła i wybiegła z namiotu, biegnąc ile