  • Data: 2018-10-26 03:24:22
    Temat: Re: Moduł GPS jako źródło czasu
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnpsrkhm.e63.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > jest moduł GPS, to da się określić strefę obowiązującą w danym punkcie
    > globu.

    Jednakże miło by mi było, gdybym np. będąc Bardzo Daleko Za Granicą, chcąc
    zadzwonić do Cioci/Kumpla/łotewa, nie musiał przeliczać, szacować, wymyślać,
    itede, czy Tam czas jest, że głęboko śnią, czy Ciocia poszła do kościoła.
    Żeby maszyna albo nie wymuszała zmian, tylko ja jej mówię "jestem tutaj, ale
    z jakoegoś powodu chcę czasu z TAM, umożliw mi to". Albo niech da nacisnąć
    guziczek, który przełączy widok. Albo wyświetlacze są tanie i wyświetli mi
    jeden czas tu, a drugi tam. W prostych słowach, aby maszyna, mimo
    inteligencji, nie usiłowała być mądrzejsza ode mnie, co niestety, coraz
    częściej się zdarza.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.