-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Mój silnik oleju nie pali....
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q4pr37$9et$1@node2.news.atman.pl>
<5c70fb8a$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
From: Irokez <n...@w...pl>
Date: Sat, 23 Feb 2019 20:53:57 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5c70fb8a$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <5c71a4c9$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.37.149.8
X-Trace: 1550951625 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 494 178.37.149.8:64566
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650913
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-02-23 o 08:52, Trybun pisze:
> Tak się składa że przepracowany olej robi się rzadszy a nie gęstnieje.
Dziwną masz teorię,
Mam maszyny, pracy hydrauliczne i im bardziej przepracowany tym bardziej
gęsty, galareta zaczyna zatykać filtry 10 mikronów i w pewnym momencie
możesz sobie w kółko te filtry na nowe wymieniać a i tak nie pojedzie bo
po kilku sekundach od odpalenia zatkany i zabezpieczenie wywala pompy.
Raz taki był test robiony i sobie ustaliliśmy interwał bezpieczny na
wymianę, licznik motogodzin odlicza i daje znać.
I za każdym razem zbliżając się do niego widzę jak olej wygląda i jaką
ma konsystencję i co się z nim zaczyna dziać i tak niezmiennie od 10
lat. Jak zignorujesz po pewnym czasie sytuacja z testu się powtarza.
Więc chyba do tego oleju ktoś Ci wodę dolewał bo myślał że galaretę
rozpuści.
zdrówko
--
Irokez
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.19 21:18 s...@g...com
- 23.02.19 22:00 Marek S
- 23.02.19 22:15 Marek S
- 23.02.19 22:19 Cavallino
- 23.02.19 22:20 Zenek Kapelinder
- 23.02.19 22:21 Marek S
- 23.02.19 22:28 Marek S
- 23.02.19 22:32 Marek S
- 23.02.19 22:37 Marek S
- 23.02.19 22:43 cef
- 23.02.19 23:24 Marek S
- 23.02.19 23:33 Marek S
- 24.02.19 07:57 Cavallino
- 24.02.19 07:58 Cavallino
- 24.02.19 09:24 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław