  • Data: 2010-02-14 22:54:30
    Temat: Re: Molestowanie przez TP
    Od: Michał Dziwisz <"michal[et]dziwisz[dot]net"@nie.chce.spa.mu> szukaj wiadomości tego autora

    XYZ pisze:

    > Czy da się to wyłączyć na
    > błęktinej linii czy też mają prawo wykonywać takie telefony na podstawie
    > zapisu w umowie o linię tel. lub neostradę?

    Z ciekawości, próbowałeś po prostu powiedzieć osobie, która dzwoni, że
    Sobie tego więcej nie życzysz? Z wyeliminowaniem telefonów może być
    problem taki, że TP podpisuje umowy na obdzwanianie z firmami
    zewnętrznymi. Swego czasu, gdy szukałem jakiejkolwiek pracy, trafiłem na
    ofertę tzw. Telepracy. Była to firma, z którą współpracując miałem
    właśnie sprzedawać neostradę. Żeby było śmieszniej, miałem za własne
    pieniądze kupić sobie jakiś numer VOIP, a od każdego pozyskanego klienta
    miałem dostawać jakiś tam procent. Tak to wyglądało w pierwszej połowie
    2008 roku - jak wygląda teraz, nie mam pojęcia.

    --
    Pozdrawiam, Michał
    www.tyflopodcast.net