-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment dokręcania śrub w kołach
Date: Sun, 17 Feb 2019 15:10:10 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <q4bq04$4tk$1@node2.news.atman.pl>
References: <q4bku9$hqj$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1550412612 5044 46.21.210.209 (17 Feb 2019 14:10:12 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Feb 2019 14:10:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.0
In-Reply-To: <q4bku9$hqj$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 190217-0, 2019-02-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650311
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-02-17 o 13:43, Jacek pisze:
> Oglądam tu posty Kolegów w sprawie śrub w kołach i widzę, że klucz
> trzeba przedłużyć rurą, żeby od/do-kręcić.
> Sprawdziłem w tabeli, że moment dokręcania śrub w kołach to przeważnie
> 100-110 Nm, chociaż trafiają się auta, gdzie jest 180 (VW Multivan).
> Najzwyklejszy klucz ma 30 cm długości, więc mamy siłę 40-70 kG
> zakładając, że przykładamy siłę nie na samym końcu klucza, tylko 25 cm
> od główki.
Rura jest do odkręcania a nie zakręcania.
> Wydaje mi się, że używanie rury przedłużającej może świadczyć, że ktoś
> wcześniej do****lił na maxa, albo śruby są pordzewiałe. Inaczej
> przeciętny facet bez przedłużki potrafi te 50 kG dać z siebie.
> No chyba, że gatunek męski jest na wyginięciu i wypiera go jakiś twór
> eunuchoidalny.
Nie zawsze masz wpływ na to do jakiego fachowca ktoś twoim autem pojedzie.
A z obserwacji wynika że ludzie jadą do fachowców od kół w namiotach
bo tam tanio i mniejsze kolejki. I głównie tam śruby dokręcają
na maksa.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.19 15:18 Jacek
- 17.02.19 15:29 Mateusz Viste
- 17.02.19 16:46 Tomasz Gorbaczuk
- 17.02.19 16:55 Mateusz Viste
- 17.02.19 16:57 Pszemol
- 17.02.19 17:02 Tomasz Gorbaczuk
- 17.02.19 17:04 Mateusz Viste
- 17.02.19 17:22 Mateusz Viste
- 17.02.19 19:12 Jacek
- 17.02.19 19:22 Pana Sonik
- 17.02.19 19:28 PiteR
- 17.02.19 19:51 Tomasz Gorbaczuk
- 17.02.19 20:01 J.F.
- 17.02.19 20:05 J.F.
- 17.02.19 20:54 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=