  • 21. Data: 2014-03-15 01:40:22
    Temat: Re: Monitor Philips 19"
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-03-14 17:19, Santana pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > Twój jest jedyny na świecie. Zresztą tobie wszystko działa inaczej.
    > Przypadek czy ograniczenie użytkownika?

    >Czego się mądrzysz jak nie masz takiego monitora i nie wiesz.

    Ja się mądrzę tylko stwierdzam niezbity fakt że pierdolisz głupoty jak
    zawsze. A jeśli twierdzisz że jest inaczej, to jestem gotów założyć się z
    tobą o dużą kasę że nie masz racji. Deal?

  • 22. Data: 2014-03-15 15:50:14
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 12 Mar 2014 14:50:18 +0100
    doszła do mnie wiadomość <lfqik7$169$1@node1.news.atman.pl>
    od animka <a...@t...wp.pl> :

    >Tak czy siak sterownik do monitora Philips trzeba zainstalować.

    To nie jest sterownik, tylko plik tekstowy z informacjami o monitorze,
    jeśli system ma kłopoty z rozpoznaniem monitora, to na podstawie tego
    pliku ustawia sobie parametry wyświetlania obrazu(HSync, VSync ,
    rozdzielczość i podobne).
    Tu masz przykład:

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hard
    ware/ff568432%28v=vs.85%29.aspx

  • 23. Data: 2014-03-15 19:13:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-14 21:05, animka pisze:
    > Czego się mądrzysz jak nie masz takiego monitora i nie wiesz.
    Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że Ty też nie masz :->

    Maciek

  • 24. Data: 2014-03-15 19:31:08
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]

    >jeśli system ma kłopoty z rozpoznaniem monitora, to na podstawie tego
    >pliku ustawia sobie parametry wyświetlania obrazu(HSync, VSync ,

    Daj spokój, nie ma cienia szansy żeby ten tłuk to zrozumiał ;)

  • 25. Data: 2014-03-15 22:06:39
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-15 19:13, Maciek pisze:
    > Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że Ty też nie masz :->

    Jak sobie kupię lepszy, to ten (jest panoramiczny) mogę oddać ci za darmo.

    --
    animka

  • 26. Data: 2014-03-15 22:09:03
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-15 19:31, Santana pisze:

> [...]
    > od animka <a...@t...wp.pl> :

    > Daj spokój, nie ma cienia szansy żeby ten tłuk to zrozumiał ;)

    Ty jesteś tłukiem i wsiokiem na dodatek. Jesteś chamem z chama.
    Paszoł won!

    --
    animka

  • 27. Data: 2014-03-15 22:17:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-15 15:50, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > jeśli system ma kłopoty z rozpoznaniem monitora, to na podstawie tego
    > pliku ustawia sobie parametry wyświetlania obrazu(HSync, VSync ,

    Tak, masz rację. Plik z rozszerzeniem .inf
    Do mojego monitora też: 190sw9.cat, 190sw9.icm.

    --
    animka

  • 28. Data: 2014-03-15 22:22:08
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Daj spokój, nie ma cienia szansy żeby ten tłuk to zrozumiał ;)

    >Ty jesteś tłukiem i wsiokiem na dodatek. Jesteś chamem z chama.

    A zakład bejbe przyjmujesz czy będziesz robić z siebie totalną idiotke do
    końca usenetu? :P

  • 29. Data: 2014-03-16 00:59:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-15 22:06, animka pisze:
    > Jak sobie kupię lepszy, to ten (jest panoramiczny) mogę oddać ci za darmo.
    No to może wreszcie zauważysz, że wątek nie jest o panoramicznym.

    Maciek

  • 30. Data: 2014-03-16 12:53:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-16 00:59, Maciek pisze:
    > No to może wreszcie zauważysz, że wątek nie jest o panoramicznym.

    Przecież wcześniej już komuś odpowiedzialam, że się zorientowałam, że to
    nie panoramiczny, ale jeśli chodzi o rozdzielczość to czy z takim czy z
    siakim monitorem Philips trzeba się nagimnastykować, żeby obraz
    wyświetlał w odpowiedniej rozdzielczości.
    Eot.

    --
    animka