  • Data: 2009-01-09 13:26:47
    Temat: Re: [Monitor] - matryca S-PVA - co kupić?
    Od: "Kuba Wojtkowiak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gk5mdr$qac$1@news.interia.pl...

    > Do prawie wszystkiego. Na monitorze oglądamy to co nam komputer wyświetla.
    > Np filmy. Filmy program przeskaluje idealnie. Tekst w procesorze tekstu
    > też. Rysunek w paincie albo fotka... Niestety wiekszość stron WWW nie
    > skaluje sie dobrze. Czasami Opera albo FF3 dają rade, a czasami nie.
    > Szczególne problemy sprawiają nowe strony we flashu, czy innych walących
    > po oczach technologiach. wtedy "inna" rozdzielczość jest wadą. "inna"
    > znaczy nie taka jaka, którą niedorozwinięty informatyk uważa za jedyną
    > słuszną. Masz moze monitor niepanoramiczny? poogladaj sobie losowe strony
> [...]

    ale używasz i wiesz czy tak sobie teoretyzujesz?
    Ja korzystam z 1920x1200 zarowno na 22 jak i n 24", rysunki cad, grafika i
    oczywiście filmy. Nie mam żadnych problemów z tą rozdzielczością na 22"
    (właśnie l220x).
    I co mają wspólnego Twoje problemy ze stronami tworzonymi na panoramach z
    rozdzielczością?

    -q.