  • Data: 2023-04-20 18:24:44
    Temat: Re: Mostek z jednego USB na kilka dysków SATA
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Arnold Ziffel <a...@h...invalid> napisał(a):
    > Różne testowałem w podobnym rozwiązaniu. Nie mam problemów z tym:
    > Bus 001 Device 005: ID 174c:55aa ASMedia Technology Inc. ASM1051E SATA
    > 6Gb/s bridge, ASM1053E SATA 6Gb/s bridge, ASM1153 SATA 3Gb/s bridge,
    > ASM1153E SATA 6Gb/s bridge
    > Ten też jest OK:
    > Bus 001 Device 004: ID 152d:0567 JMicron Technology Corp. / JMicron USA
    > Technology Corp. JMS567 SATA 6Gb/s bridge
    > Oba obsługują smarta i chodzą bez problemu, pod warunkiem że zasilanie
    > jest OK.
    > Miałem też taki, który nie obsługiwał smarta, ale nie pamiętam modelu (te
> [...]

    Inspirując się tą listą kupiłem w ramach eksperymentu to cudo:
    https://allegro.pl/oferta/kieszen-obudowa-na-dysk-2-
    5-hdd-ssd-sata-usb-3-1-11401410651
    W Linuksie przedstawia się następująco:
    Bus 001 Device 004: ID 0bc2:2101 Seagate RSS LLC JMS578
    Na razie działa bez zarzutu:
    pi@raspberrypi:~ $ uptime
    18:23:55 up 100 days, 22:19, 1 user, load average: 0,21, 0,22, 0,20

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niemirowski