-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.
weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.fr7!news.highw
inds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Multi input Fly-Buck?
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <578351e9$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
From: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>
X-Enigmail-Draft-Status: N1110
Date: Mon, 11 Jul 2016 23:20:58 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <578351e9$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <57840db4$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.185.168.88
X-Trace: 1468272052 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 648 79.185.168.88:52718
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1736
X-Received-Body-CRC: 1035438478
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:702612
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-07-11 o 09:59, Andrzej W. pisze:
> - tryb pracy "current foldback" bez sprzężenia ze zmienną
> częstotliwością w którym układ generuje w indukcyjności przebieg prądu
> oscylujący pomiędzy 1,2 a 2,3 A
> - wymaga tylko kondensatora i indukcyjności z elementów zewnętrznych
>
> Teraz pytania:
>
> Czy praca sterownika w trybie "current foldback" nadaje się do
> konfiguracji Fly-Buck?
Tryb pracy "current foldback" nie nadaje się do Fly-Buck ponieważ prąd
dolnego klucza w dla Fly-Buck musi spaść znacząco poniżej zera.
Ponieważ dokumentacja ST1S31 jest dość uboga to dopóki go nie podłącze
to nie wiem czy będzie on pracował jako Fly-Buck, zależy to od tego jaka
jest logika sterująca dolnym tranzystorem.
Nadal pozostaje kwestia wielu uzwojeń pierwotnych.
--
AWa.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Klip testowy, jak sie to używa
- Jak sie smazy elektronike z odleglosci kilkuset metrów?
- William Shockley, co-inventor of the transistor
- Gazowy kocioł CO regulacja cyklingu i regulacja pogodowa
- Zamek elektroniczny
- szablon do pasty DIY
- Głośnik potrzebny
- Silikonowy przewód ekranowany
- Wtyk bananowy ekranowany
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- daltonizm
- Mały Linux
- Superkondensator. Czy to się uda?
- Stare filmy o technice
- Zasilanie własnych konstrukcji przez PoE
Najnowsze wątki
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=
- 2025-11-12 Białystok => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultan
- 2025-11-12 Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei