-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Multipla 1,9 jtd - co sądzicie?
Date: Wed, 26 Jul 2017 19:37:51 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <olak1i$cpo$1@node1.news.atman.pl>
References: <ol7ijv$ddn$1@node1.news.atman.pl> <ol7jf4$5al$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 81.219.155.81
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1501090674 13112 81.219.155.81 (26 Jul 2017 17:37:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Jul 2017 17:37:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
In-Reply-To: <ol7jf4$5al$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611277
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.07.2017 o 16:09, sirapacz pisze:
> 2X dwumasa? lol :) weź zmień mechanika albo nie kupuj tureckich części:)
Mechanik jest ok. Stwierdził luz 3x większy od dopuszczalnego, hałasy i
szarpanie przy ruszaniu. Części były Luk albo Lucas, już nie pamiętam,
więc raczej nie tandeta.
> Ewentualnie naucz się jeździć z innym zakresem niż 1000-1500 obrotów na
> minutę :)
Nie muszę się uczyć, bo mam organiczny wstręt do jazdy z obrotami
poniżej 2000. Niemniej podziwiam kolegę, który dojeżdża do pracy Astrą,
obrotów 2000 to on z kolei raczej nie przekracza, ale za to ma spalanie
w granicach 3,7.
> moje doblo ma przejechane bodaj 220kkm (240?) i narazie raz wymienione
> sprzęgło (choć i tak nie jestem pewien czy to ten miał więc są szanse,
> że sprzęgło fabryczne. Dwumasa na bank nie ruszana w żadnym aucie).
> świece żarowe mam fabryczne, a nawet gdyby padły to raczej nie wskazuje
> na awaryjność silnika tylko świec:)
> napinacz rozrządu: to poleci tylko jak nie był wyieniony z paskiem LUB
> pasek został zdecydowanie za mocno naprężony.
Tutaj mea culpa, bo faktycznie przy 90 kkm wymieniono sam pasek a
napinacza nikt nie wymieniał aż do rozsypania przy ok 150 kkm.
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Serwis Kii w Warszawie
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
Najnowsze wątki
- 2025-11-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-11-14 Myślenice => Specjalista ds. kontrolingu <=
- 2025-11-14 Warszawa => Fullstack PHP Developer <=
- 2025-11-14 Warszawa => Mid/Senior IT Recruiter <=
- 2025-11-14 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-11-14 zagadka pneumatyczna
- 2025-11-14 Serwis Kii w Warszawie
- 2025-11-14 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-11-14 Warszawa => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Consultant
- 2025-11-14 Warszawa => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultant
- 2025-11-14 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-14 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-11-14 Zabójstwo dzika
- 2025-11-13 SO postępowanie cywilne rejestrowe
- 2025-11-13 miesiąc z 5G i wifi calling




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei