-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Multipla 1,9 jtd - co sądzicie?
Date: Wed, 26 Jul 2017 19:37:51 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <olak1i$cpo$1@node1.news.atman.pl>
References: <ol7ijv$ddn$1@node1.news.atman.pl> <ol7jf4$5al$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 81.219.155.81
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1501090674 13112 81.219.155.81 (26 Jul 2017 17:37:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Jul 2017 17:37:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
In-Reply-To: <ol7jf4$5al$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611277
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.07.2017 o 16:09, sirapacz pisze:
> 2X dwumasa? lol :) weź zmień mechanika albo nie kupuj tureckich części:)
Mechanik jest ok. Stwierdził luz 3x większy od dopuszczalnego, hałasy i
szarpanie przy ruszaniu. Części były Luk albo Lucas, już nie pamiętam,
więc raczej nie tandeta.
> Ewentualnie naucz się jeździć z innym zakresem niż 1000-1500 obrotów na
> minutę :)
Nie muszę się uczyć, bo mam organiczny wstręt do jazdy z obrotami
poniżej 2000. Niemniej podziwiam kolegę, który dojeżdża do pracy Astrą,
obrotów 2000 to on z kolei raczej nie przekracza, ale za to ma spalanie
w granicach 3,7.
> moje doblo ma przejechane bodaj 220kkm (240?) i narazie raz wymienione
> sprzęgło (choć i tak nie jestem pewien czy to ten miał więc są szanse,
> że sprzęgło fabryczne. Dwumasa na bank nie ruszana w żadnym aucie).
> świece żarowe mam fabryczne, a nawet gdyby padły to raczej nie wskazuje
> na awaryjność silnika tylko świec:)
> napinacz rozrządu: to poleci tylko jak nie był wyieniony z paskiem LUB
> pasek został zdecydowanie za mocno naprężony.
Tutaj mea culpa, bo faktycznie przy 90 kkm wymieniono sam pasek a
napinacza nikt nie wymieniał aż do rozsypania przy ok 150 kkm.
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław