    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mycie klawiatury laptopa.
    Date: Mon, 23 Nov 2020 22:51:47 +0100

    W dniu 2020-11-23 o 22:34, Grzegorz Kurczyk pisze:

    > Warstwy folii w klawiaturze wciągnęły jak kapilara płyn, który pozostał
    > po opadnięciu piany. W ciasnej przestrzeni płyn nie ma jak odparować i
    > lekko przewodzi ogłupiając elektronikę sterownika klawiatury.
    > Kiedyś (jak to się opłacało) odcinałem "łebki" plastikowych "nitów"
    > łączących warstwy folii z aluminiowym usztywnieniem, rozbierałem
    > klawiaturę na warstwy i każdą przemywałem izopropanolem lub benzyną
    > ekstrakcyjną (w zależności czym klawiatura była zalana). Potem to
    > wszystko porządnie suszyłem i składałem "nitując" kropelkami kleju w
> [...]

    Dzięki. Wydaje mi się, że ta też jest nitowana na gorąco. A że z
    oszczędności (?) nitów jest niewiele, to może jak znajdę wolną chwilę,
    to dla sportu się pobawię.
    Chociaż przypomniałem sobie, że jak poprzednim razem klawiaturę
    rozebrałem (jeszcze Optimus, na DIN), to do tej pory leży rozebrana.
    Chciałem ją oczyścić, bo działała jak mechaniczna. A być może nawet była
    mechaniczna.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam