eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr › Re: Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
    From: "Rev" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
    Date: Thu, 25 Feb 2010 17:39:16 +0100

    Dopowiem tylko, bo zapomniałem, a V-Tec jedną rzecz poruszył.
    Mam dość miękką wodę, więc to mi nie przeszkadza, ale moje mycie nigdy nie
    było "bezdotykowe", bo tak się nie da. No, chyba, że się ma przyłącze do
    wody demile... demire... demineralizowanej. A takiej praktycznie brak.

    Umyć dobrze ze wszelakiego syfu, czasem zabieg powtórzyć i lakier jak nowy
    (no chyba, że się jeżdzi po świeżym asfalcie). Mikrorys nie da się uniknąć,
    ale pare przetarć czystą i suchą szmatką czyni cuda.
    A unikam automatycznych, bo widziałem skutki na identycznym samochodzie.
    Ręcznych, bo po co płacić za to samo?

    Pozdrawiam,
    Rev