-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Rev" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
Date: Thu, 25 Feb 2010 17:39:16 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 14
Message-ID: <hm693v$3eq$1@news.onet.pl>
References: <4b869a75$1@news.home.net.pl> <hm68is$218$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.150
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1267115967 3546 83.142.196.150 (25 Feb 2010 16:39:27 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Feb 2010 16:39:27 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2258889
[ ukryj nagłówki ]Dopowiem tylko, bo zapomniałem, a V-Tec jedną rzecz poruszył.
Mam dość miękką wodę, więc to mi nie przeszkadza, ale moje mycie nigdy nie
było "bezdotykowe", bo tak się nie da. No, chyba, że się ma przyłącze do
wody demile... demire... demineralizowanej. A takiej praktycznie brak.
Umyć dobrze ze wszelakiego syfu, czasem zabieg powtórzyć i lakier jak nowy
(no chyba, że się jeżdzi po świeżym asfalcie). Mikrorys nie da się uniknąć,
ale pare przetarć czystą i suchą szmatką czyni cuda.
A unikam automatycznych, bo widziałem skutki na identycznym samochodzie.
Ręcznych, bo po co płacić za to samo?
Pozdrawiam,
Rev
Następne wpisy z tego wątku
- 25.02.10 17:50 Pszemol
- 25.02.10 17:59 AL
- 25.02.10 18:12 Rev
- 25.02.10 18:20 J.F.
- 25.02.10 18:29 Cavallino
- 25.02.10 18:28 Pszemol
- 25.02.10 18:41 Pszemol
- 25.02.10 18:38 Pszemol
- 25.02.10 18:43 Papkin
- 25.02.10 18:49 Cavallino
- 25.02.10 18:59 Rev
- 25.02.10 18:58 Pszemol
- 25.02.10 19:34 Borys Pogoreło
- 25.02.10 20:54 to
- 25.02.10 21:26 ALGI
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=