  • Data: 2021-01-27 17:06:00
    Temat: Re: NAS do domu - QNAP, Zyxel, Synology
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No widzisz, a niewiele starszy x69 na Atomie dał się rozbudować tylko do 3 GB
    (wlutowane 1 GB + 2 GB dołożone w wolne gniazdo).
    Z tym że 16 GB RAM to haubica na wróble dla trzymania 50 MB archiwum na 1 TB RAID-1.
    Swoją drogą przy dwudyskowym NAS wolę oba dyski mieć jako pojedyncze bez RAID i na
    drugim trzymać backup pierwszego (ważne pliki,
    nie backup internetu).

    -----
    > Mam staruszka chyba 5 letniego TS-253A i bez problemu ma 16GB RAM (dołożyłem, bo
    było 4).