    From: "Pablo" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: NAS z modułem SIM
    Date: Wed, 15 Feb 2023 21:32:20 +0100

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> napisał w wiadomości
    news:tsh9ab$42c$1$Eneuel@news.chmurka.net...

    > Wg mnie jego firmowy komputer też jest nieczynny w owe łikendy.
    > (skoro NASa chce synchronizować ze swym komputerem)

    > -=-
    >
    > Chyba wątkotwórca usiłuje rozwiązać nierozwiązywalny
    > problem -- wyważenia nieistniejących drzwi... ;)
    >
    > --
    > `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    > (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    > `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,t
    > -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c

    Heh.. sw sumie to tak trochę jest.
    Moje dane to pliki typu word, pdf, generalne tekst, bez wrażliwych danych
    osobowych.
    zbiea się tego w ciągu roku na ok 10 GB i taki nośnik by mi wystarczył.
    Wiem, że bezkosztowo to VPN.
    Serwer jest wyłączany, żeby oszczędzić te 2 zł na prądzie, tyle, że razem z
    resztą serwerowni i paroma innymi biurami, nawet z piecem do grzania.
    Moja praca, to terminy.. coś muszę dokończyć np, w weekend, by na
    poniedziałek przedstawić rano wynik i by można było działać dalej w danym
    temacie.
    Pogadam z szefem, czy widzi potrzebę by mi ułatwić robotę, czy woli bym na
    początku tygodnia zapierdalał bardziej i bym szybciej osiwiał ;)